Nečekejte na jaro, využijte
zimní slevy na čluny GUMOTEX.
Platí jen do 31. března!.
Ahoj. Chtěla bych si koupit kajak. Nejspíš Maga od Železného, ale mohli by jste mi poradit, na co si mám dávat pozor u kajaku z druhé ruky? Jsem amatér, takže nevím, čeho si mám všímat a čeho se vyvarovat. Děkuji
Podívej se na dno, jak četný a hluboký jsou šrámy na dně. Pokud jsou mělký a je to rovnoměrně ošoupaný, tak asi nehrozí, že by jsi do něj brzo udělala díru.
Pokud by jsi to kupovala od někoho ne úplně známého, tak za sedačkou je vyryté sériové číslo, můžeš zkusit u Železného ověřit, jestli není kradený.
Dál si zkontroluj, v jakém stavu jsou opěrky. Zádová opěrka a sedačka asi nikdy chybět nebude, ale může chybět opěrka na nohy + opěrky na kolena se občas odloupnou.
pozri si fotky toho modelu a dobre si zapamataj AJ ako vypada sedacka a vybavenie.
ja som teraz videl napr. lod aku mam ja ale bola tam uplne ina sedacka a chybal aj priestor / nejake ekono prevedenie / na flasku s gumicukom na jej upevnenie.
dalsia vec: bezproblemova vylievacia skrutka. ja som tiez kupoval lod z druhej ruky a už bola skrtutka nalomena a za dva roky upadlo madlo. nevedel som ju taku ulomenu odmontovat.
Maga bych ti rozhodně nedoporučil, pokud se ti líbí ten typ lodě, tak podobný (velikostí i tvarem) je EZ od Wavesportu nebo Inazona od Pyraně. Když zapátráš v bazarech tak určitě nějaký najdeš. Co se týče jízdních vlastností tak je rozhodně povedenější než Mag. Kolem a kolem, většina lodí je povedenější než Mag.
Pokud budeš kupovat starší playboat do 10 tisíc tak ta loď bude dost jetá.
Dobrý je pohlídat si kolik zbylo materiálu pod sedačkou (nejvíc se to tam ošupuje) navíc placatý dna mají tendenci se tam vyboulit a ošoupat se ještě víc. Pokud je to hodně ošoupaný tak to tam pak praskne :). Prostě se koukej po deformaci dna pod sedačkou a pokud bude moc velká tak to nekupuj.