HYDROfórum

Potřebujete s něčím poradit? Sháníte informace o řece? Nevíte si rady s vybavením? Začínáte na vodě a nevíte jak na to? A nebo si jen tak chcete popovídat o zážitcích z vody? O všem si můžete poklábosit s kolegy vodáky na HYDROfóru. Každý den se v HYDROfóru čile diskutuje na nejrůznější (nejen) vodácká témata a ještě se nestalo, aby kamarádi vodáci neporadili. Všichni jsou vítáni.

HYDROtip

Vodácké půjčovny - půjčovny lodí přehledně a s hodnocením.

Starý HYDROweb
HYDRO - RSS kanál a ATOM
Přehled vodáckého vybavení
Facebook

Vodní stavy
, hladina Vltavy
Aktuální stavy a průtoky v ČR
před 8 dny | MichalLiquidlogic Remix 59

Ahoj, budu mít možná úplně blbý dotaz. Jsem naprostý nováček, s "parametry" 33 let, 176 cm a 64 kg (stabilně již 15 let). Postupnou eliminací jsem se dostal k výběru lodi LL Remix 59. Z několika směrů jsem dostal informace z druhé ruky typu "Liquidlogic nebrat, ten plast vydrží maximáln dva roky". Nicméně, jednak jsem podobné info dostal třeba i o Daggerech, druhak už chyběla informace co na tom dotyčný jezdil a jak intenzivně. Takže to považuju spíš za plácnutí do vody, než něco, co můžu při výběru brát fakt seriózně.
Dotaz tedy zní: máte někdo zkušenosti (a jaké) s Liquidlogic, ideálně přímo s Remixem? Poddotaz pak: jak hodně má smysl spoléhat se na tabulkové velikosti? Mě třeba ta 59 sedí (učím se v ní eskymovat), včetně sezení, ale prodejce mi doporučil spíš 69ku.
Díky moc za pomoc

mikhaelzavcentrum.cz | odpovědět |  
před 7 dny | žralokRE:Liquidlogic Remix 59

co to bylo za prodejce ? Já se držívám tabulek s ideálem ve středu a to mi ta 59 přijde pro tebe ideální . Možná by to chtělo napsat dotaz na nový web padler.cz páč tady to končí

zralokzavemail.cz | odpovědět |  
před 7 dny | MichalRE:RE:Liquidlogic Remix 59