Ahoj, budu mít možná úplně blbý dotaz. Jsem naprostý nováček, s "parametry" 33 let, 176 cm a 64 kg (stabilně již 15 let). Postupnou eliminací jsem se dostal k výběru lodi LL Remix 59. Z několika směrů jsem dostal informace z druhé ruky typu "Liquidlogic nebrat, ten plast vydrží maximáln dva roky". Nicméně, jednak jsem podobné info dostal třeba i o Daggerech, druhak už chyběla informace co na tom dotyčný jezdil a jak intenzivně. Takže to považuju spíš za plácnutí do vody, než něco, co můžu při výběru brát fakt seriózně.
Dotaz tedy zní: máte někdo zkušenosti (a jaké) s Liquidlogic, ideálně přímo s Remixem? Poddotaz pak: jak hodně má smysl spoléhat se na tabulkové velikosti? Mě třeba ta 59 sedí (učím se v ní eskymovat), včetně sezení, ale prodejce mi doporučil spíš 69ku.
Díky moc za pomoc
co to bylo za prodejce ? Já se držívám tabulek s ideálem ve středu a to mi ta 59 přijde pro tebe ideální . Možná by to chtělo napsat dotaz na nový web padler.cz páč tady to končí
Boatpark - čímž je nechci nijak hanět. Jen by mě právě zajímalo, zda to je obecná zkušenost, že ta 59 je fakt malá (ono rozdíl mezi Remixem 59 a 69 je fakt jen pár centimetrů), nebo je to jen pocitovka. Na Pádlera jsem psal taky, nicméně tam to zatím vypadá mírně "polomrtvě"... Preventivně koukám na oboje.
Tak to jsem zvědavej jestli se ozve někdo se zkušeností s přesně touto lodí a váhou . Třeba to tak je . V Boatparku by měli mít zkušenosti , ale sám jsem se nedávno přesvědčil , že i u známého výrobce lze narazit na lajka s čistě amatérskýma znalostma . Navíc ještě snažící se nebezpečně poradit . Remixe v nejmenší velikosti jezdil syn až do 5 kg nad horní hranici a nestěžoval si . To bych určitě neradil , ale je zajímavé jak se mohou lišit tabulky u výrobce a některých prodejců a na nových stránkách Boatparku chybět úplně .