Ahoj,
jsem začátečník, mám 100 kg, 189 cm, koupil jsem Raptora, už jsem s ním byl párkrát na řece, sedačka a kolenní opěrky sedí, ale zrcadlo mám na max a mám tam dost našponovaný špičky, cca po 1 hod. jízdy mě brněj nohy :D, mám zkusit zrcadlo vyndat ? Jezdí se i bez toho? Nebo to je normální ? Možná blbá otázka
Bez zrcadla jezdit můžeš , ale záleží co . Problém může být s držením v lodi při eskymování , nebo po větším skoku či nárazu . Kámík takhle zajel do kajaku , že jsem ho museli tahat ven páč sám nedokázal vylézt . Jak vypadá zrcadlo u Raptora netuším , ale i kdyby nešlo přizpůsobit , tak lze vyhodit a místo něj si udělat z pěny cokoliv . Co těžiště sedačky to máš vyladěný , že už nechceš jít s ní dozadu ?
Sedačku už mám právě na doraz
Chodidla máš o to zrcadlo po celé jejich délce opřená? Ptám se na to kvůli tomuto, co píšeš "mám tam dost našponovaný špičky", z toho mi přijde, jak kdyby ses o zrcadlo opíral jen špičkami.
V Raptorovi jsem tedy nikdy neseděl, takže nedokážu posoudit max.vzdálenost sedačky a zrcadla, ale přijde mi vzhledem k tvé výšce (ta je v podstatě standard) téměř nepravděpodobné, že by se tam tak velký chlap nemohl vejít. Já měřím 185 cm a vejdu se do rodeovky co má brácha, a to je podstatně kratší loď než máš ty.
Jedině co mě ještě napadá, jestli tu loď před tebou neměl někdo hodně malý a musel si nějak extra posouvat zrcadlo k sedačce. Zkus loď prozkoumat zda není s uchycením zrcadla nějak dodatečně pohnuto.
Ahoj! Brácha má o něco méně, a vejde se (asi 185cm). Problém může být v poloze nohou v lodi, protože zrcadlo neni šikmý a noha se tak neopírá stejnoměrně. Šlo by zkusit podložit patu klínem. Druhá varianta je zkusit vyměnit za pěny. Pěnové opěrky jsou volitelnou výbavou, seženeš je přímo u Železného, případně i nějaký odřezky pěn. Jinak mě nohy brní běžně, mam k tomu prostě sklony a rád sedim v lodi hodně na pevno.