Ahoj,
potřeboval bych poradit. Jsem uplný začátečník a rozhodl jsem se, že se pustím do světa kajaků a divoké řeky. Našetřil jsem si nejaký ten peníz a ted uvažuji o koupi svého prvního kajaku. Mám možnost koupit kajak z druhé ruky(bliss stick mystic) prasklý a nasledně profesionálně zavařený.Cena pod 10000kč (na naučení základů a jednu až 2 sezony). Nevím jak hodně vadí tato vada a jestli to vůbec já, jako začátečník, poznám . Našel by se tu někdo, kdo by mi poradil a třeba mi dal další instrukce na co si dát pozor při jeho koupi? Do budoucna bych se chtěl věnovat creekovaní o 106:)
Předem díky za odpovědi
svár na plastu je pro představu jako svár na železe . Pravděpodobnost že s ním bude problém je malá . Jediná otázka je proč prasknul ten kajak . Jestli to je tím že jeho jezdič na něm dělal psí kusy tak si s tím nemusíš dělat starosti páč jako začátečník budeš jezdit zřejmě jinak .Případnou prasklinu lze i v domácích podmínkách snadno opravit , ale profi oprava je drahá a tak se toho většina po prvním prasknutí hned zbavuje . Osobně nevěřím že budeš muset ale nějaké další prasknutí vůbec řešit a že ti poslouží .
Se žralokem souhlasím jen částečně. Se svárem problém pravděpodobně nebude, otázkou je jak na tom bude těsné okolí sváru. Co se týče vlastní praskliny tak hodně záleží na tom kde je a na tom jak vznikla. Co se týče psích kusů a začátečníků tak moje zkušenost je že začátečníci tu loď ničí víc než ti co to umí :-) Další věcí je na jak dlouho tu loď kupuješ a jak je stará. Na kvalitu plastu má vliv UV záření takže pokud je ta loď 6 let stará a vařená tak předpokládej problémy. Pokud je to loňskej model a praskl protože na tom někdo skočil na kámen mohlo by to bejt v poho.