Ahoj, vyzkoušel jsem dvě lodě od železného BERT a RAPTOR. O hodně líp mi sedí RAPTOR, stabilita, pohodlí, prostor a tak vůbec. Jsem začátečník a chtěl bych jezdit řeky tak do wwwIII ale i klidné říčky... Napíšete mi někdo svoje zkušenosti s RAPTOREM či nabídnete alternatívu k nemu. Předem díky za všechny podněty.
Zkousis srovnavat nesrvnatelne lode. Bert je tusim cca 10let stary turisticky kajak a Raptor je moderni creekovka stavena na to aby vyhravala kajak-crossove zavody na extremni vode. Raptorem rozhodne nic nezkazis, ve sve tride je to jedna z nejpelsich lodi, ale mozna se zamysli, jestli nechces spis nejaky playboat, na kterem se naucis trochu jezdit. Creekovka mo neprijde jako uplne idealni lod pro zacatecnika (nebude Te tolik nutit jezdit dobre na lehke vode - hodne odpusti). Je to ale na Tobe. Ja mel Raptora vloni na jare na test v Rakousku (spolu se svoji starou lodi) a starou lod jsem vubec neodvazal, ani na Untertalbach, ktery jsem ten den jel poprve... Proste Raptor je hodne povedena lod!
Co se mě blíže týče jsem vysoký 178 cm a vážím 90 kg (nepotopitelný prototyp statného vodáka).
Loď bych chtěl na ježdění to co v současné době zvládnu např. Moravice, Morava z Hanušovic apod. kolem WW II., ale aby mi vydržela i do budoucna
což bych viděl na úroveň Ostravice, rychlá Salza do WWW II.+. Zkušenosti mám z deblu gumáku, z kajaku a parkrát jsem jel na Bertovi většinou klidnou vodu.
Budu rád, když mi poradíš. Chtěl bych loďku jak na divočejší vodu, i na hraní ve vracákách, ale nechci rodeovku.
Zatím díky
Aleš
kup si neco menšího, s Raptorem ti bude všechno pod V připadat jako volej :) Proč nerozšíříš okruh výběru o jiný značky ? Doted jsem jezdil na Innuendu, než se po 8 letech prodřelo a taky se rozhlížím po nový lodi. Jestli jsi začátečník, tak je to ideální lod, seženeš ji za za polovinu peněz a můžeš na tom jezdit klidně IV-V a nebudeš se nudit.